niedziela, 20 stycznia 2013

Przedsłowie

Tytuł Blogu - "Echo życia" - jego znaczenie zostanie wyjaśnione wraz z rozwinięciem akcji, niech na razie pozostanie tajemnicą.
Paring wiodący: Severus Snape & Hermiona Granger (ich chyba przedstawiać nie muszę).
Wszelkie prawa do kanonicznych postaci należą do J.K.Rowling, a niekanoniczne są moim wymysłem.
Co nieco o treści:
Jest to moje drugie opowiadanie o tym paringu, jednak pierwsze na blogspocie (wcześniej publikowałam tylko i wyłącznie na bloxie).
A więc tak, historia rozpoczyna się w chwili kulminacyjnej Wielkiej Bitwy o Hogwart, która jednak kończy się zupełnie inaczej, niż ta książkowa. Cały Zakon Feniksa jest sparaliżowany strachem, ponieważ zdaje sobie sprawę ze swojej rychłej i nieuniknionej klęski. Przedstawiony mroczny scenariusz końca Wielkiej Sprawy. Jednak na domiar złego los Hermiony zostanie jeszcze bardziej zagmatwany, kiedy zostanie przyprowadzona do miejsca, gdzie zdecydowanie grozi jej niebezpieczeństwo...
Nie chcę zbyt dużo zdradzać, zarysu dowiecie się już z prologu, który pojawi się jutro.
Mam nadzieję, że nie będzie to takie fatalne opowiadanie i uda mi się kogoś przekonać do mojej historii ;) 
Pozdrawiam Wszystkich! ;)

PS Szablon jest roboczy, ulegnie zmianie już niebawem :)

1 komentarz:

Popularne posty